Stefanskirken vil gerne være din åndelige tankstation, hvor du kan blive tanket op - både på eksistentielle emner, kristen livstydning og fællesskab.

Et af de fineste steder at mødes er i fællessangen. Fællessang i Stefanskirken er et yndlingsarrangement for rigtig mange mennesker. Det foregår én gang om måneden fra kl. 17.00-18.30 og synger sange og salmer fra Højskolesangbogen. Fra september 2022 ligger fællessang om mandagen - som udgangspunkt den første mandag i måneden.
Nogle gange har vi et tema, andre gange er der frit slag. Der er mulighed for at ønske de sange, man har lyst til at synge. Alle kan være med, børn og voksne, sangere og brummere.

Hvis andet ikke er nævnt, foregår det i kirken, Nørrebrogade 191.

Fællessang

Salmer er godt for sjælen

Billede fra kirkens indre

Nogle vågner op med et nyt salmevers på læberne hver morgen. Andre kan synge med på Et barn er født i Bethlehem, sådan cirka. I Stefanskirken elsker vi at synge. Og hvis du gerne vil synge, kan du gøre det om søndagen og mange andre dage året rundt. Men du kan også øve dig lidt hjemmefra. Se her: Lyt til danske salmer og her: Den danske salmebog.

Vi glæder os til at synge med dig. Både melodier og tekster kan være til glæde, trøst og inspiration.