Kirkekoordinator

Stine Borbye Edelvang er kirkekoordinator i Stefanskirken. Stine har været i Stefanskirken i mange år og stået for flere af vores musiktilbud for børn og unge. Fra 2022 er hun tiltrådt som kirkekoordinator.

Hvis du gerne vil være frivillig i Stefanskirken kan du kontakte Stine på koordinator@stefanskirken.dk.

Stine fortæller: Jeg er vild med at arbejde i Stefanskirken. I jobbet som koordinator får jeg både lov til at holde styr på, at alle de mange bolde, der hver uge kastes op i luften, kommer ned og lander de rigtige steder, og samtidig får jeg mulighed for at præsentere Stefanskirken udadtil via vores hjemmeside og sociale medier.

Stefanskirken er en fantastisk varm arbejdsplads, og jeg er glad for samarbejdet med både menighedsråd, præster, ansatte og alle kirkens mange, fantastiske frivillige.

Korskole og Tumlehold