Frivillig-kursus i Kirke Care Nørrebro

Inden du kommer på gaden som frivillig i Kirke Care Nørrebro skal du gennemgå et 4-dages frivillig-kursus. Det første frivilligkursus afholdes i foråret 2022 på datoerne 27. april, 18. maj og 1. juni fra 16-22 og 3. juni fra 16-02. Den 3. juni er samtidig Kirke Care Nørrebros officielle åbningdag og første rigtige tur på gaden.

Hvis du vil være frivillig kan du tilmelde dig via vores tilmeldingsformular. Den finder du nederst på siden. Du kan også kontakte gadepræst Pernille Østrem på telefon 30360925 eller mail kirkecarenoerrebro@gmail.com.

Det koster 400 at deltage i de fire aftener. Dette inkluderer kaffe, kage og aftensmad. Hvis kursus-afgiften er en hindring, så skriv endelig en besked for at høre om muligheden for hel eller delvis refusion af beløbet.

Man skal være fyldt 25 og have tilhørsforhold til en kirke for at blive frivillig i Kirke Care.